Korting tot wel 90%
Vind een goede deal voor jou
14 dagen bedenktijd

Veelgestelde vragen over Marktplaats aanbieding

V: Ik wil (een van) mijn bestelde artikel(en) graag retourneren, hoe doe ik dat?
A: Neemt u contact met ons op via het contactformulier, dan gaan we samen uw retour in orde maken.

V: Wat kan ik doen als mijn gekochte Marktplaats Aanbieding niet voldoet aan mijn verwachtingen?
A: Marktplaats Aanbieding streeft naar het leveren van de beste kwaliteit en een goede service. Het kan echter voorkomen dat uw aanbieding niet voldoet aan uw verwachtingen. Volgens de wet ‘Koop op afstand’ heeft u, na ontvangst van het product, 14 kalenderdagen de tijd om uw koop te ontbinden zonder opgaaf van reden. Als u na deze periode van uw koop wilt afzien, is dat alleen mogelijk wanneer het product aanwijsbare gebreken vertoont of niet overeenkomt met de productspecificaties die op de tegoedbon staan vermeld. Wij raden u in beide gevallen aan om contact met onze klantenservice op te nemen via het contactformulier

V: Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
A: De verwachte levertijd van uw Marktplaats Aanbieding kunt u terugvinden op uw tegoedbon. Producten worden een per aanbieding vast te stellen aantal werkdagen nadat de aanbieding is verlopen verzonden. De aanbieder heeft deze periode nodig om de bestellingen in orde te brengen om deze vervolgens naar het distributiecentrum te sturen. Zodra uw bestelling het distributiecentrum heeft verlaten, ontvangt u hiervan bericht. Zo kunt u op de hoogte blijven van de verzending.

V: Wat moet ik doen als de levertijd van mijn Marktplaats Aanbieding is verstreken?
A: Samen met de aanbieder doen wij er alles aan om ervoor te zorgen dat uw product binnen de termijn wordt geleverd zoals deze op uw tegoedbon staat vermeld. Wanneer uw product niet binnen de gestelde termijn geleverd word raden wij aan om contact op te nemen via de contactgegevens die u terug kan vinden op uw voucher of bevestigingsmail. Deze contactgegevens kunnen verschillen per aanbieding.

V: Ik heb een klacht over een Marktplaats Aanbieding, bij wie kan ik terecht?
A: Als u vragen of klachten heeft over de producten of diensten waarvoor u bij Marktplaats Aanbieding een tegoedbon heeft gekocht, kunt u contact opnemen met de desbetreffende aanbieder.
Dit kunt u doen via de op uw tegoedbon vermelde contactgegevens.
Mocht u er samen niet uitkomen, neemt dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier. Wij helpen u graag verder.